19 d’octubre del 2010

L’exhibicionisme de Ciutadans, un producte caducat

El president de Ciutadans, Albert Rivera, va presentar aquest cap de setmana el nou espot del seu partit en vistes a les properes eleccions al Parlament. Una vegada més la formació de la demagògia barata ha emprat les eines menys intel·ligents per cridar l’atenció.

Com sortit d’un curset improvisat de publicitat per a gent kitsch, Rivera ha aparegut davant la càmera envoltat de flatulenta morbositat. Algú li va dir que la carn ven, que la fragilitat d’un cos despullat, per molt vell o lleig que sigui, pot arribar a captar l’atenció de l’espectador.

Així ha estat i Rivera no ha trigat en presumir de les més de 140 mil visites que en pocs dies ha rebut l’espot. Ciutadans creu tenir la lliçó ben apresa. Despullant ciutadans anònims, presentant el candidat com l’eix central d’una festa erràtica, i afegint un toc de futur, d’aire fresc representat per un xaval despistat, només ha fet evident la contradicció d’aquell que vol vendre un producte sense conèixer les conseqüències de la seva mala fabricació.

Sense tenir en compte que l’any 2006 el PP i Ciutadans van denunciar un anunci de la Plataforma pro seleccions perquè apareixien menors, el partit de Rivera ha demostrat que el producte, per al partit dels autoanomenats intel·lectuals, no importa. Ells volen vendre i no els importa ni el client, ni les conseqüències, ni el seu mal final.

Article publicat el 21 d'octubre al diari Avui.
Article publicat a Directe!cat

2 comentaris:

Carme ha dit...

És ben explícita la fotografia. L'ùnic que conserva la roba és ell. Els ciutadans que el segueixen l'han anat perdent pel camí i van tapant-se les vergonyes, que en tenen moltes a amagar. !! Ai quina gràcia que fa."

Xavier, Terrassa ha dit...

Carme t'equivoques amb la teva interpretació. En la campanya anterior sortia l'Albert Rivera nu per representar un partit nou sense etiquetes acabat de sortir. La campanya actual es una continuació d'aquesta darrera campanya on la gent que s'està unint al Partit de Ciutadans també ho fà sense complexes i sense cap etiqueta política prèvia. Aquest es el missatge que es vol representar de la nuesa i no l'exhibicionisme que alguns critiquen.

Sobre l'anunci de la Plataforma Pro Seleccions Catalanes era molt clar que intentava promoure les seleccions catalanes basant-se en la representació d'un conflicte xenòfob entre nens petits. Simplement vergonyós.