tag:blogger.com,1999:blog-769228366189367273.post2664448458704949605..comments2023-10-28T14:17:38.092+02:00Comments on Lluís Feliu: L’empresa a Catalunya abans de la independènciaLluís Feliu, Periodistahttp://www.blogger.com/profile/00738535175110189220noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-769228366189367273.post-17596527291405384582010-09-22T11:50:51.971+02:002010-09-22T11:50:51.971+02:00Gràcies pel comentari Xesco,
m'acabo de cobrir...Gràcies pel comentari Xesco,<br />m'acabo de cobrir les esquenes indicant la font d'on he tret la informació. <br /><br />I sí, la xarxa ferroviària al nostre país també cau discriminada. L'AVE n'és la prova.Lluís Feliuhttp://www.lluisfeliu.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-769228366189367273.post-74299854514570990022010-09-22T11:08:26.072+02:002010-09-22T11:08:26.072+02:00Lluis, una claració en temes de mobilitat. A catal...Lluis, una claració en temes de mobilitat. A catalunya en 20 anys s'han construit molt més que 20 quilòmetres d'autovies. Només alguns exemples: el tram de la A-2 BCN - Lleida, un tram de l'A-7, l'eix del llobregat fins a Berga, l'eix Banyoles - Olot, tercer carril a l'AP-7...<br />Un periodista s'ha d'informar quan posa xifres. <br />I un altre comentari. Potser sería interessant deixar de parlar d'autovies i començar a parlar de quilòmetres de xarxa ferroviaria implantada. Això és un indicador molt més fiable de país avançat!XescoArechavalahttps://www.blogger.com/profile/07962709933327230966noreply@blogger.com