Podríem resumir o representar els estius, i moltes vacances, en un interval de tres, quatre o cinc minuts. Sovint una cançó, un videoclip, representa un estiu, un temps de vida en el qual hem fet unes o altres coses.
Molts miren de reproduir escenes que veuen en els videoclips, música, bon rotllo i pau, molta pau. L’exemple estrella és el de cervesa Damm, sí l’Estrella Damm. El seu departament de màrqueting ha d’estar content perquè estan aconseguint el que tot director de màrqueting voldria assolir; construir marca, generar vendes i vincular el producte en la vida quotidiana de gran part de la població.
Aquesta darrers anys Estrella Damm està fent molt bé la feina. Surt el sol, arriba la calor i la gent ja espera l’anunci de la cervesa. S’espera llum, platja, rialles, pau i tot aquell bon rotllo que sovint sembla que només l’estiu el pugui propiciar.
El videoclip d’aquest estiu de 2013 va aconseguir en només dos dies 226 mil visualitzacions i no ha trigat molt més en superar el milió de visites. Un cop més s’ha convertit en un vídeo viral i no només per les visites aconseguides sinó perquè la gent està encantada amb ell, el miren, sospiren i el comparteixen per la xarxa.
Aquest any al vídeo tornem a veure una colla d’amics en un entorn que no falla, el nostre blau i bonic Mediterrani, es reuneixen per dinar, per fer-la petar, riure, beure i anar cap a un concert particular amb una de les bandes catalanes de moda, Love of Lesbian. Més tard pinzellades de sensualitat a la piscina, no falla, i el més important, funciona.
El cicle de l’espot de Damm per a molts és aquest. Al principi potser no t’agradarà o li busques alguna pega. Després de sentir-lo a la televisió, a la ràdio, a algun portal web, a canals multimèdia, al bar de la cantonada... començarà a sonar-te bé, et traurà un somriure, la cantaràs i segur que l’acabaràs ballant en algun local.
Al final d’estiu te’n cansaràs i potser ja no la podràs sofrir més, però passaran uns mesos i la tornaràs a escoltar. Serà en aquell moment quan més t’agradarà, quan farà que recordis temps de vacances, de relax, lleure, platja, muntanya, paella, barbacoa, amics, família, parella, Sant Joan, somriures, amor per viure, per recordar. I Estrella Damm haurà aconseguit el que volia, estar al nostre costat el màxim de temps possible.
Molts miren de reproduir escenes que veuen en els videoclips, música, bon rotllo i pau, molta pau. L’exemple estrella és el de cervesa Damm, sí l’Estrella Damm. El seu departament de màrqueting ha d’estar content perquè estan aconseguint el que tot director de màrqueting voldria assolir; construir marca, generar vendes i vincular el producte en la vida quotidiana de gran part de la població.
Aquesta darrers anys Estrella Damm està fent molt bé la feina. Surt el sol, arriba la calor i la gent ja espera l’anunci de la cervesa. S’espera llum, platja, rialles, pau i tot aquell bon rotllo que sovint sembla que només l’estiu el pugui propiciar.
El videoclip d’aquest estiu de 2013 va aconseguir en només dos dies 226 mil visualitzacions i no ha trigat molt més en superar el milió de visites. Un cop més s’ha convertit en un vídeo viral i no només per les visites aconseguides sinó perquè la gent està encantada amb ell, el miren, sospiren i el comparteixen per la xarxa.
Aquest any al vídeo tornem a veure una colla d’amics en un entorn que no falla, el nostre blau i bonic Mediterrani, es reuneixen per dinar, per fer-la petar, riure, beure i anar cap a un concert particular amb una de les bandes catalanes de moda, Love of Lesbian. Més tard pinzellades de sensualitat a la piscina, no falla, i el més important, funciona.
El cicle de l’espot de Damm per a molts és aquest. Al principi potser no t’agradarà o li busques alguna pega. Després de sentir-lo a la televisió, a la ràdio, a algun portal web, a canals multimèdia, al bar de la cantonada... començarà a sonar-te bé, et traurà un somriure, la cantaràs i segur que l’acabaràs ballant en algun local.
Al final d’estiu te’n cansaràs i potser ja no la podràs sofrir més, però passaran uns mesos i la tornaràs a escoltar. Serà en aquell moment quan més t’agradarà, quan farà que recordis temps de vacances, de relax, lleure, platja, muntanya, paella, barbacoa, amics, família, parella, Sant Joan, somriures, amor per viure, per recordar. I Estrella Damm haurà aconseguit el que volia, estar al nostre costat el màxim de temps possible.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada